Experts voor jouw zaak!

Jouw zaak is onze zaak. Daarom heten wij Tweezaken. We helpen je met de kennis en expertise die je zelf niet of minder in huis hebt. Zodat jij je bezig kunt houden met waar je zaak écht om draait.

En wij? We zijn jouw experts op het gebied van financiële, personele, fiscale en juridische zaken. In je bedrijf, maar ook privé. Ons advies helpt jou om je koers uit te zetten. Daarnaast nemen we je ook graag werk uit handen. Bijvoorbeeld door je financiële, loon- en personeelsadministratie te verzorgen, je jaarrekening op te stellen of je fiscale aangiften te doen.

Doordat we veel verschillende expertise hebben, is Tweezaken ook jouw partner als het gaat om fusies of overnames, bezwaar- en beroepszaken, incassotrajecten en het beheer van je contracten. Helder, efficiënt, en met jouw belang voorop. Zo komen we samen tot de kern van jouw zaak.

NEEM CONTACT OP

Een solide basis voor jouw zaak.

We helpen je graag om je financiële, juridische, fiscale en personeelszaken te stroomlijnen. Wil je weten wat we voor jouw zaak kunnen doen? Bel ons dan of klik op de button hieronder voor een vrijblijvende afspraak.

NEEM CONTACT OP

Wall of fame.

Berry van Uffelen, Wassink Koeriers

Wassink Koeriers verzorgt vliegensvlugge koeriersdiensten wereldwijd. En dan vooral de ‘bijzondere’ transporten. Berry van Uffelen van Wassink vertelt over zijn band met Tweezaken:

“Ik ken Chris al sinds 2006, toen hij nog een andere baan had. Ik leerde hem kennen als iemand die zich echt verdiepte in de cultuur en de werkzaamheden in het bedrijf. Door toeval kwamen ik twee jaar geleden weer met hem en Tweezaken  in contact. Wassink stond er financieel toen niet goed voor.

Snel weer financieel gezond
Tweezaken is toen onze administratie op orde gaan brengen. En als snel deden ze meer voor ons. Ze helpen ons bij veel financiële processen en beheren onze kasstromen. Mede daardoor hadden we een zorgelijke situatie binnen vier maanden onder controle. Echt veel sneller dan ik voor mogelijk hield. Daar zijn we Tweezaken ontzettend dankbaar voor.

Voelt als een medewerker
Wat mij aantrekt in Tweezaken is hun passie. Hun mensen voelen voor mij als extra medewerkers. Ik kan 24/7 bij hen terecht en ze geven ook hun mening, of het me nou past of niet. Ik werk zelf niet dagelijks binnen het bedrijf en ben afhankelijk van goede informatie. Daarvoor vertrouw ik volledig op het team van Tweezaken.

Beter inzicht in mijn bedrijf
Tweezaken werkt anders dan veel andere kantoren die ik ken. Ze zijn al vanaf het begin heel intensief betrokken. Als ondernemer wil ik me voor 100% kunnen richten op onze core business. En alles wat daar niet bij hoort, geef ik graag uit handen. Tweezaken bekijkt vraagstukken heel rationeel en nuchter, maar draagt ook creatieve oplossingen aan. Hierdoor helpen ze mij om betere beslissingen te nemen. Het heeft ons echt enorm geholpen.

Partners in de keten
Bij Wassink willen we onze klanten verwennen. Dat doen we door snel te handelen en te inventariseren wat voor de klant belangrijk is. Tweezaken verwent ons door hetzelfde te doen. Zij zijn in korte tijd een belangrijke partner van Wassink Koeriers geworden en niet meer weg te denken uit ons bedrijf”

berryvanuffelen@outlook.com

Omar Dahak, Cuisine Homard

‘Ik kan met mijn privézaken altijd bij Tweezaken terecht. En ook met mijn persoonlijke holding Cuisine Homard ben ik een tevreden klant bij Tweezaken.

Als horecaman vind ik informeel contact heel belangrijk. Bij Tweezaken is het heel erg ‘je’ en ‘jij.’ We gaan met elkaar om alsof we elkaar al jaren kennen. En we kennen elkaar steeds beter.

Sandwiches en aandelen
Op dit moment zijn we bezig met het effectueren van een aandelenpakket. Normaal gesproken ben ik met hele andere dingen bezig, dus het erg prettig dat de mensen van Tweezaken me hierin begeleiden. Termen waarvan ik nog nooit had gehoord, leggen zij begrijpelijk uit. En als het moet nog een keer. Vaak tijdens een overleg waarbij ik zorg voor lekkere sandwiches. Zo blijft het een wisselwerking.

Huis en haard
Ook privé neemt Tweezaken me veel uit handen. We zijn bezig met onze hypotheek en als ondernemer komt daar natuurlijk veel bij kijken. Niet alleen nu, maar ook voor de toekomst. Het voelt goed dat ik dat kan toevertrouwen aan mensen die samen met ons een financiële en fiscale koers kunnen uitzetten.

Nero de Boer, Nero Barbershop

‘Als ondernemer zijn er veel dingen waar ik zelf niet aan toe kom. Zoals mijn administratie. Die is sinds een paar jaar in goede handen bij Tweezaken.

Van papier naar digitaal
Mijn vorige boekhouder deed alles op papier. En ik wilde alles graag digitaal gaan doen. Op advies van mijn bank ben ik toen eens met Tweezaken gaan praten en ben ik met mijn bedrijf overgestapt. Tweezaken regelt mijn boekhouding echt fantastisch. Een digitale administratie zorgt voor veel gemak, omdat ik snel en gemakkelijk overzicht heb. Daarnaast vind ik het heel fijn dat de lijnen heel kort zijn. Daardoor is het makkelijk schakelen.

Van administratie naar totaalpakket
Inmiddels verzorgt Tweezaken mijn volledige boekhouding en administratie. En daarnaast ontzorgen ze me met het loongedeelte. Eigenlijk is het een heel compleet pakket. En doordat ik vaste contactpersonen heb, weet ik precies bij wij ik moet zijn om mijn zaken snel te regelen.

Van rapport naar appjes
En wat ik het mooiste vind? Wij kappers zijn niet van lezen en schrijven. Tweezaken komt dan ook niet met ellenlange rapporten. Ze ontzorgen me met korte appjes. Dat past bij me. En het geeft mij de tijd om me bezig te houden met mijn bedrijf. Want dat doe ik het liefst!’